سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بــــــه سـمــتــــــــ رهایــــــــــــی

هر روز 6 لیوان معادل (1.5) لیتر آب بنوشید  و بدین وسیله   از خرردن دارو و قرص  و تزریق و  ویزیت  پزشکی و غیره اجتناب کنید..
قبل از   خوندن   این مطلب و انجام  این کار باید عرض کنم که  هرگز نمی توانید اثر معجزه اسای این روش را باور کنید..

لیست بیماری هایی را که میتوان از طریق اب درمانی مداوا نمود:
ارتروز-سینوزیت-تپش قلب-چاقی-سرگیجه-فشار خون بالا-کم خونی-رماتیسم-فلج عمومی-سنگ  کلیه-بیماری های  دستگاه ادراری و تناسلی-اسید بالا-سرفه –سرطان خون –اسم-سل ریوی-برونشیت-مننژیت-دیابت-انگل-یبوست-بیماری های چشم_اسهال خونی_بیماری های معده و روده-سرطان رحم_ التهاب چشم-عادت ماهانه  نامنظم-سرطان سینه-التهاب حنجره-سر درد و سرماخوردگی..

روش درمان:
صبح زود بعد از برخواستن  از رختخواب(حتی قبل از مسواک زدن ) 1.5لیتر اب یعنی 5/6لیوان اب بنوشید  .پس از ان می توانید  صورت خود رابشویید. توجه به این نکته ضروریست که 1.5ساعت  قبل و بعد نوشیدن این مقدار اب نباید هیچ نو  مواد غذایی  جامد و مایعی مصرف شود.

نکته:
در صورت نیاز میتوانید  برای این منظور  از اب تصویه شده یا جوشیده شده استفاده نبود..
نوشیدن این مقدار اب   در یک زمان دشوار است ولی  بعد از مدتی به ان عادت خواهید کرد.
برای شروع ابتدا میتوانید 4لیوان اب نوشده سپس بعد از یک فاصله ی زمانی 2دقیقه ای دو لیوان  باقی مانده را نوشید.
ممکن است لازم باشد 2تا 3بار  در ساعت ادرار کنید ..با توجه به مقدار اب مصرف شده این  موضوع طبیعی بوده  و بعد از مدتی یک امر عادی خواهد شد.
از طریق تحقیق و تجربه ثابت شد که:
بیماری های زیر با این روش درمان ،طی زمان مشخص شده  بهبود می یابند..
یبوست-یک روز
خاصیت اسیدی(ترش کردن)-دوروز
دیابت _هفت روز
سرطان-چهار  هفته
 ریوی-سه ماه TB
فشار خون بالا-چهار ماه

توجه:
توصیه میشود  افرادی که از ارتروز و یا روماتیسم  رنج می برند  این  روش درمان را سه بار در روز  _یعنی  صبح  و ظهر و شب یک ساعت قبل از غذا  به مدت  یک هفته انجام دهند .سپس روزی دو مرتبه   و ادامه داده تا زمانی که بیماری برطرف شود.

اب سالم و پاکیزه چگونه عمل میکند؟؟؟؟
مصرف اب اشامیدنی  سالم به روش صحیح  بدن انسان  را تصفیه  میکند.این کار از طریق ایجاد خون تازه کارایی روده ی بزرگ را بیشتر می نماید.این کار دراصطلاح پزشکی  خونسازی نامیده میشود.فعال شدن لایه های  مخاطی روده ها با این روش یه حقیقت انکار ناپذیر است.درست مثل تئوری تولید  خون تازه و جدید از لایه های مخاطی.
در صورت پاک شدن  روده ی بزرگ ،مواد مغذی موجود درغذایی که چند بار در روز  وارد بدن می شود،جذب بدن شده و به وسیله ی عمل لایه های مخاطی روده به درون خون تازه باز میگردد.خون در بهبود بخشیدن به بیماری های مزمن و بازگرداندن سلامتی یک فاکتور بسیار مهم میباشد و به همین دلیل باید  به طور منظم  اب مصرف کرد.

دکتر محمد حسین
شرکت ابن سینا


نوشته شده در شنبه 90/10/17ساعت 11:50 عصر توسط یاسر امینی نظرات ( ) |


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت